Repetition kills you.

Sitter trött och bakis som en jävla gnu helt dressad i samma ton av grått. Gråa mysisbyxor och tshirt och känner mig allmänt het/on top of the world/drop dead gorgeous/osv osv. Blir i princip aldrig mer än slö efter en förfriskad utekväll - men nu när jag kände att jag höll mig på rimliga nivåer igår vill jag bara skjuta mig/ lägga mig på 27 an / ta 56 alvedon osvosv såhär dagen efter. så ocharmigt allting är.
Vaknade vid elva trött och sur av Alma som ringde - vi konstanterade snabbt att man börjar känna sig för gammal för en hel del skit. Inte är man en rörlig 17 åring med hormonproblem längre, no sir no sir - jag är på mitt tjugonde levnadsår och Resorb är min bästa vän. Jag tänker flaxa iväg till pizzerian och somna halv nio som det neurotiska uttröttade vraket jag är. HA.

asddfg

Och lyssna på :
wer


Veckans söndagslåt: Anya Marina – Satellite Heart - Soundtrack Album Version

I'm a satellite heart, lost in the dark
I'm spun out so far, you stop, I start
But I'll be true to you

/ m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0