hustle and cuss







idag har jag varit bästa dottern ever. rusat runt i hundratolv kilometer i timmen i borås alla affärer och samlat presenter till lilla pappan som fyller fler år än vad han vill låtsas om. och fått tre kilo gratisgrejer från mkt trevlig expedit på åhlens, handdukar och svindyr hårinpackning och hej och hå. hann med att träffa livan, dricka kaffe och reta henne för det faktum att hon ska spendera helgen i en kanot i vildmarken. jag frågade hur i hela friden hon kunde föredra den hårda kalla naturen istället för att dricka drinkar med mig en lördag kväll, och då sa hon att hon minsann skulle dricka massa sprit ändå. i kanoten. håller tummarna och hoppas hon överlever.

kaos och katastrof igen efter upptäckten av att generation kill endast är sju ynka avsnitt. fy fan, här hade jag gottat mig åt tanken att ha minst två säsonger av blod och pansar att se fram mot. BESVIKEN. tre avsnitt till, sedan återstår endast tomhet.

för övrigt kan livet sammanfattas i: spotify, försök att blidka en galet avundsjuk hund som inte får någon uppmärksamhet pga bebis, bebisen själv i fråga, jobb, sjukt mycket kaffe för att orka jobba, generation kill, panik över avsaknad av kontroll inför paris, och allmäna strider med syster över vem som ska få den bekväma kudden när vi sover, och ett mkt påträngande tatueringssug. ungefär så. livet alltså. men det finns ju små guldkorn också. särskilt spotify.

The Black Keys – Tighten Up

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0