you painted a song

severina min hjärtans gris! hon är ju alldeles fantastisk att ha som husdjur. igårnatt när jag kom hem stod det världens pastasallad och väntade i kylskåpet. hallelujah, jag slängde genast bort mina sorgliga pågenskivor som jag hade rotat fram. och imorses när jag stapplade upp alldeles för tidigt har den lilla människan gjort smoothies. gottgottgott. vinkade  hejdå när hon gick till jobbet och nu sitter jag här och myser i mitt soliga köksfönster och dricker smoothie. och funderar på om man ska överraska henne när hon kommer hem från jobbet trött och hungrig med att ta med henne till liseberg och bjuda henne på inträdet så hon får se sin älskade salem al fakir.

jo det gör jag nog.



den här låten spelar severinan på repeat. all day long. och nu har den fastnat.
Hot Chip – Alley Cats

//A

Kommentarer
Postat av: severina

älskar dig <3

2010-06-01 @ 21:49:14
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0