good morning sunshine, the earth says hellooo!



så här får jag inte göra enligt matilda. det är strikt förbjudet, för att huden runt ögonen är så känslig att man kommer få rynkor om man håller på och gnuggar. men det går inte. ibland måste man få gnugga sig i ögonen. särskilt om det är fredagmorgon, en lektion med kommunal förvaltning i tre timmar väntar. fast upptäckte precis att jag har lite feber så det blir nog inget med det. men ändå.

ny dagsplan: kolla på nya office och äta en äggmacka. sova i soffan en stund och sedan bestämma om man ska åka hem i helgen. å ena sidan skönt att vara hemma och blir jag feberfri blir det ju kära gamla träggan. och träffa livan på lördag och äta sushi och strosa i affärer. å andra sidan fick jag en teliaräkning på 2000 pix och har inga pengar alls. varken för trägårn, tågresa eller sushi. och får då tillbringa helgen i ett göteborg. blä.

gud nu gnuggade jag mig i ögonen igen. faan matilda, jag hade aldrig tänkt tanken innan och skiter ganska mycket i rynkor, men varenda gång jag nuförtiden gör det, får jag dåligt samvete. jag antar att matilda kommer vara den välbevarade av oss två när vi blir tanter. jaja. det gör inget. jag har minsann karisma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0