fix up, look sharp



idag regnar det i göteborg. jag ägnar dagen åt återvinning av trehundra kilo papper, rensa min garderob och att stirra ut genom fönstret. är skönt att vara ensam. ikväll blir det dans och drinkar med massor av brudar. om jag hittar peppen igen. kanske kommer sitta här och stirra istället. jag vet inte. jag och severina kom fram till att det var min enda dåliga egenskap. (fast jag vet att hon kom på fler som hon inte vågade säga! ) att alltid göra som man känner för i magen fast hjärnan säger en helt annan sak. saker man borde är inte alltid saker man vill. oftast gör jag som jag vill. och därför slutar det ibland med att jag bara sitter och stirrar ut genom ett fönster fast jag borde ta på mig skorna och gå ut. men ute regnar det...

//a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0