nu tar jag min syster härifrån!

nähä. på onsdag kidnappar jag min stackars tillknycklade syster och rymmer till stugan. bara havet och muminböckerna. inget annat.  yeah, we're going down




lillstrumpan, snart är du i göteborg. du kommer bli en sån där precis lagom besvärlig och melankolisk andralånggatanflicka med hjärtat av på mitten. som får alla pojkar att vrida sig i krumelurer och låta dom förundras över dig.  sushi me alldeles för ofta,  och dans på sticky tills dina fötter trillar av. mixtra med dina halsband och ha på dig precis lagom underliga saker som ingen annan hade kunnat bära upp, men som på dig ser ut att komma direkt från barerna i new york.  och oj, vad du kommer trivas.


You'd be on your way to better things
It's not about your make-up
Or how you try to shape up
To these tiresome paper dreams
Paper dreams, honey

So now you pour your heart out
Your telling me you're far out
You're not about to lie down for your cause
Well uh oh, oh I love her because she moves in her own way
The Kooks – She Moves In Her Own Way

//Storasyster

Kommentarer
Postat av: lillasyster

<33

2010-05-09 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0