hipstamatic

la mig ute på altanen för att läsa upphovsrätt. och vaknade med ett ryck två timmar senare, stel i ryggen och med sönderbränd nästipp. score. ingen upphovsrätt här inte. tur för integriteten att jag är världens bästa på att ladda ner grejer. så slipper jag bara politiskt inkorrekt mot mig själv..











willejävel som rymmer tre sekunder efter att jag fotade honom. fick springa och vråla SITT FÖRIHELVETE men lyssnar han? nä. springer glatt ut på gatan. tur att han är söt.



en liten luftballong som svävar ovanför tågstationen i göteborg.



en mycket suddig liten luftballong ovanför severinas suddiga huvud.










matlagning veggostyle.


tydligen struntar jag i tentan. har en severina att underhålla och mata.

Kommentarer
Postat av: hambe

hallå eller! älskar denna aktiva uppdatering som bloggen har förärats med det senaste.

2010-05-03 @ 08:50:58
Postat av: manda

haha. ja det är för att vi inte har något liv just nu--

2010-05-03 @ 22:28:55
Postat av: hambe

ah, jag förstår. när jag har brist på liv i mitt liv brukar det resultera i waaay too much internethandel.

2010-05-04 @ 08:33:23
Postat av: hambe

måste bara tillägga att jag för att få posta den förra kommentaren var tvungen att skriva "surplus ecker".

var får dom allt i från?

2010-05-04 @ 08:34:19
Postat av: manda

haha, det är verkligen sjukt konstiga ord ibland!

2010-05-04 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0