jag ville ju bara sova.

T to the R to the Ä to the G to the Å to the R to the N.
blir det ikväll ifall universum tycker det. ska visserligen till mycket från universums sida:
1. jag slutar halv tio på jobbet. behöver inte ens förklara problematiken när bussen går halv åtta.
2. jag la mina sista hundralappar på en giraffring. suck on that nutidsamanda
3. jag har haft en insomnianatt. fy faaan vad jag inte sov på hela natten. jag låg vaken tills fåglarna började kvittra och det blev ljust ute. vilket resulterade i ren och skär desperation. vilket inte hjälpte så mycket. så en stabil nattsömn på ca två och en halv timma.
4. jag ska jobba imorgon.

nähä. för att göra morgonen bara liiiite trevligare ska jag nu bege mig till jobbet. på cykel. i ösregn. det är inte ens nån idé att försöka sminka över mitt sömnlöshetsansikte.  barnen kommer bli rädda och springa skrikandes därifrån. sånt får man ta.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0