mary, mary


lunch i solen med klasskamrater. matlådor i långa rader. i min fanns bara en fjärdedels kycklingfilé och två matskedar ris, eftersom jag blev så vansinnigt hungrig när jag kom hem igår efter konserten. shame att knapra på sin matlåda! så nu har jag varit hungrig hela dagen istället. mycket bättre verkligen.




blev även anställd av marie som kritiker och allmänt dömande personvetare. hon ska hyra ut sin lägenhet över sommaren, och behövde någon som var elak, kritisk och dömande att ifrågasätta alla potentiella hyresgäster. jag gjorde mitt jobb med bravur. den första killen var en pundare som hade svårt att hålla fingrara i styr och inte kunde sluta prata om sin lägenhet på 128 kvadrat i barcelona. men stanna där då! idiot. bort med honom.



så vi gick och åt glass istället. söta marie i söta solisar.





ska btw ut i helgen med mary. lisen-fisen kommer också upp och förärar göteborg med ett besök. gissar på egg and milk som allmän födobas, och sticky fingers på kvällen. och däremellan lite skolarbete. GREAT!




det här kanske jag och matilda kan dela på? med tanke på att ingen av oss har jobb före eller efter paris. lika bra att börja den karriären medan man ändå är i paris kanske. har hört att moulinrouge är en finfin arbetsgivare.

//a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0