Psychotic girl - I won't get lost in your world.

We love fridays - aight. Fantastiska sådana då man finner sig vara inne på sin tredje timme läsandes citat till exakt samma låt på repeat . Hämtar mig dock fortfarande från chocken av att bli trakasserad av en loco råtta hela natten. Wille lämnade genast en snyftande hysterisk mig utan att ge så mycket som en blick över axeln. Bara för att han också är hårig.
Funnit ett nytt favoritband som jag har knarkat ungefär 24 / 7 sedan tisdags. Kinda. Skräms lite av hur stört mkt jag svävar bort till allt som mer eller mindre börjar likna smutsig blues rörandes galna kvinnor och alkoholiserade män.
The black Keys.

sdf

dsf
Sitter även med en ohanterbar beslutsångest rörande ett besök i gbg över natten ( dansa till fem på en båt ) eller stanna i det förjävligt underbara Tranemo - dock med direkt belöning då mina sista cash fortfarande är mina sista cash. Och inte - ens det - vilket indirekt den underbara planen att dra till Gbg kommer leda till.
Härefter kommer alltså det alltid , dagligen återkommande avvägningen med vilken jag och min syster slåss alldeles för mkt med : Rolig eller förnuftig?

dsf
Förresten . Jag kommer nog alltid :
1. Ta det personligt när folk kör om mig
2. Låtsas att jag är en otroligt känslomässigt cool person fast jag dagligen får diverse raseriutbrott och utbrott över diverse dagligen.
3. Besvära min stackars , fast man inte skulle tro det på första kontrollen - betydligt säkrare känslomässiga syster med dessa diverse neurotiska funderingar och hysteri under nätterna.
4. Ha svårt för att berätta för nån att jag tycker om dem - såvida objektet i fråga inte har fyra ben , päls och luktar päck. ( wille )
5. Vara den stökigaste personen du känner.
6. Kanske uppfattas lite kall av människor . Eller så är det ni som är mongos.
7. Inte finna engagemang över egentligen någonting förutom att leta musik på internet och önska det var lördag.Detta i sin tur leder indirekt till att jag lär finna mitt kall om ungefär 15 år. Om jag har tur
Nu har jag rannsakat mig nog för i år. vart är mitt vin
/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART ÄR MITT VIN?!

2010-05-21 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0