sour cherry


efter en katastrofal tenta tänkte jag gå hem och dö lite. jag blir så trött på mig själv. fan, alltid egentligen VET jag vad jag borde göra, men väljer av någon oförklarlig mcmurphyslagaktig anledning att alltid alltid alltid prioritera bort det. så även idag. jag vet ju att upphovsrätten var viktig så VARFÖR AMANDA DIN JÄKLA MUCKLA skrev du inte om den? för att jag tyckte att det var viktigare att skriva om etik. men nähä att man är en god människa skiter väl universum i. och tydligen den som utformade tentan också, eftersom min leende lärare vänligt förklarade att struntar man i upphovsrätten har man nog missförstått. pah. jag missförstår inget. jag kan allt. fast det sade jag ju inte till henne. kanske borde ha gjort det? hon kanske hade dånat av min fullkomlighet och gett mig ett vg i bara farten.

gick istället och fikade med severinan. som nu avslutat sin vistelse på min soffa. under tiden hon var här, har hon fått mina öron att blöda av alla michael jacksonlåtar hon vägrar sluta spela, och piper "han är sexigast i världen, och när jag är död ska vi kramas i himlen hela natten tillsammans". geez. dessutom har hon i vanlig ordning tvingat mig titta på massa animé, avsnitt efter avsnitt. men nu är soffan tom igen och jag återgår till att titta på pacific och lyssna på the strokes.

fick massa uppskattande blickar från diverse herrar på gatan när jag idag spatserade runt i min nya fina prickiga klänning. tänkte att jag kanske hade en bra hårdag och var lite extra blond och kände mig ganska nöjd med tillvaron. tills jag upptäckte att urringningen hade hamnat på sniskan och frigjorde mina finaste kroppsdelar. förstod då genaste att det inte var uppskattande blickar det handlade om, utan intensiva funderingar om hur-mycket-kostar-det-tjejen-blickar. praise the lord for wearing a bra today.























äcklig sallad.. som fastnade på axeln tydligen..













come to mama

//a

Kommentarer
Postat av: severina

ursäkta?!?!?!!

1) veeeem var det som pep "sätt på ett avsnitt till!" efter att vi hade sett ett avsnitt av elfen lied?

2) veeeem var det som satte på billie jean i tid och otid? jag lyssnar nästan aldrig på den längre eftersom den är så sönderlyssnad i mitt huvud. det var du du du! smooth criminal också! försök inte skylla på mig.

2010-05-05 @ 00:02:57
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: severina

ps. det var väldigt bra att jag inte köpte de där solglasögonen, ser jag nu.

2010-05-05 @ 00:13:35
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: manda

ursäkta mig, men det är faktiskt exakt så ett skolexempel av hur en hjärntvätt går till! jag har blev skadad, hårt och skoningslöst-



bille jean är sönderlyssnad nu btw. kanske tillåter mig själv att lysnna på den om en vecka.

2010-05-05 @ 07:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0