we sweat blood



MÅSTE, MÅSTE MÅSTE sluta basera viktiga beslut på vad magic eightball har att säga om saken i fråga. situationen är ohållbar. särsklit när matilda ringer och ber mig fråga saker till den över telefonen. eller ställer hundra frågor på fbchatten. stört beteende. särskilt eftersom den är upptagen av mig när hon vill tvinga mig fråga det lilla oraklet. men alternativet, att göra som annat folk och tänka förnuftigt och gå igenom logiken känner jag inte funkar riktigt som det ska. alltid när ajg gett mig faaan på att jag gjort det mest logiskt lämpningsbara blir det KAOS  och KATASTROF!
kanske ska hålla mig till min magic eightball.
hade en svidande diskussion med matilda på chatten, då vi försökte fundera ut hur i hela friden kvällen kommer sluta. tretton ton rå beslutsångest, mebfrågor, och låt oss kalla det logiskt, funderande. plötsligt slutade hon svara. kan bara anta att det är för att hon sitter i bilen på väg till göteborg vid det här laget.

är det så, antar jag vidare att kvällen kommer sluta i kaos. (Danko Jones – I Love Living In The City) jag har inga pengar, soffan är upptagen, sticky fingers har bara sömning småbandskväll så gud vet var vi kommer hamna, det åskar i stan, är toalt uttröttad pga sömnbrist och heavvy workload, och mina ben är sönder. jag fick paniken imorses och skulle stålmannensnabbt raka benen tio minuter innan skolan. det gick inte väl. det såg ut som en mordplats i badrummet. kanske borde gå och städa annars kräks väl severina när hon kommer hem. summasummarum; tretton blodiga emocuts jämt fördelade över benen. jag är rena rama gilettereklamen.





IGÅR






just det ja, igår var jag quinnan hela dagen och gjorde soppa och pannkakor. tänkte att det var bäst att göra något präkigt och husmanskostaktigt efter veckor av sushitakeaway och nudlar.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0