WILD WORLD BABY.

Amanda pep att hon såg framemot mitt bittra blogginlägg om passerad helg. Dock känns det som om jag har gått igenom allt ungefär hundra gånger i mitt huvud, och därmed indirekt känns helgen som en dålig historia som man råkar berätta för alldeles för många människor. Hursomhelst för att sammanfatta denna kukhelgen i fråga fick Matilda Petersson, mellanbarnet i den hysteriska familjen petersson ( den enda som inte heller ärvde vare sig något blont hår eller långa vinklar i sin kropp ) got bitchslaped by kharma. Vad jag nu hade gjort för att reta upp buddha eller vem som nu kom på skiten har jag inte riktigt kommit på än. Hursomhelst började kvällen fin fint med en fotning på dagen för svedbergs ( http://www.svedbergs.se/ )  och MASSIVT shoppande ( FUCK YOU MATILDA ropade systemet redan här och bombaderade mig med måste ha behov över varenda liten skitsak just för att jag säkerligen skulle tappa bort så mkt under kvällen eller helt enkelt göra åt så mkt pengar som möjligt eftersom det är roligare då när jag sedan får punga ut med 6000 för en ny phonis imorgon. Hursomhelst. PÅ NÅTT JÄVLA VÄNSTER så sket det rosa flimmret i det blå skåpet och NÅGON ( helvetesjävla fittmongo ) snodde min älskling ur min ficka. Rått och hänsynslöst. Väldigt horrormovie style tänkte jag och kastade förtvivlat pannan på Harrys träbord vid upptäckten. INTE MINA VÄNNER tar det slut där, utan efter att ha spenderat hela jävla kvällen med att blänga på diverse misstänka får jag ett känslomässigt dampsteg och lämnar krogen ifråga. utan min väska och mina shoppingpåsar , inte heller mitt smink var där jag lämnade det i garderoben längre. Med två par skor mindre och diverse tusenlappar lämnade jag tomhänt Harryskrogen och vinglade iväg på mina platåskor mot bussen. Inte ens albanerna ville slåss med en.
Morgonen efter vaknade jag och pep efter min pappa som genast började svära å ha sig. Inte såg jag ett piss heller eftersom ansiktet hade fått en ny fin form av drogad kines av all press och sidosynen var körd. Ja helvetesjävlar. Helgen fortsatte i ung samma spår och jag misstänker att jag idag råkade ut för något alldeles mastodont sjukt som jag bara kan viska till Wille om.
MEN! Jag har organiserat några spotifylistor hur som haver. De viktigaste kategorierna utöver Let us not be bored, som efter otaliga påpekningar från utomstående helt enkelt har blivit lite mastodon. Så jag skapade helt enkelt en lovelista, en fucklista och en regnlista. THERE.
sdfzxc
But i ain't bored.
M

Kommentarer
Postat av: syster

no, you aint bored.

2010-05-02 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0