sovmorgon!

den granskande makten ska vara opartisk och sträva efter ett så högt sanningsvärde som möjligt. så därför känner jag nu plikten att lägga ut foton från bistra kalla verkligheten. inget fancy. myskläder, inget fix och inget trix. så här ser det ut på morgonen när man har sovmorgon! sover iofs inte så länge, vaknade halv åtta.  inne på min tredje kopp kaffe, har redan kollat igenom nya big bang theory och nya greys, ska snart och tvätta. väldigt vardag. trots att det är fredag.





hade på snabbfunktionen på kameran. spillde mellan de här fotona halva kaffekoppen på min vita soffkudde. därav det lite lätt sammanbitna uttrycket på andra bilden tror jag..

idag är det lunch och massiv shoppingeftermiddag med syster. sedan har jag kvällsredaktion, vilket i princip innebär att jag börjar min skoldag, tidningsdag,  kl 16 och sedan håller på tills det är klart. tror gränsen gick vid 23. om allt går som det ska, får jag ackredetering till Familjens spelning ikväll på parken. går och kollar, dansar med lite grann när dom hoppeligen spelar det snurrar i min skalle,  skriver en asbra recension inatt och lägger upp på webbtidningen. om allt går som det ska. man vet aldrig med sånt där.

men först. ocreddig tvättning av min soffkudde.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0