istället för hårnålar.



allt är slut. smink, mat, tidningsprenumrationer, rena kläder, inte ens hårnålar.. hej och hå csn, jag väntar på dig!
tills dess får man leva efter "man tager vad man haver!" äter väldigt mycket billiga rofrukter, gör tvivelaktiga frisyrer och längtar till lördag. jordgubbsdaquiuris, matilda, alma,  olivia och  borås som back in the good old days.

skolan tar btw guldmedalj i att försöka suga all livslust ur mig. JÄVLA REDIGERING! sitter från nio på morgonen till sent sent sent framför en dator och pillar med detaljer som; nämen den här fonten kan ju inte vara här! och bilddiagonalen blir ju helt vajsing om jag placerar mina lamadjursbilder på den kanten. har aldrig vart bra med detaljer och nu sitter jag i DYGN och petar med skiten. deadline fredag för hemtenta, rubrikinlsag och mina två feta featuregrejer. sen. sen är det fint igen.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0