godmorgon!


halvklaaaar inför dagens alla bestyr,  men det är så svårt att få av sig den hemskt sköna morgonrocken på mornarna.

bör man förresten vara oroad av att äta leverpastej där bäst-före-datumet inte längre finns kvar? har tydligen  nötts bort och kommer verkligen inte ihåg när jag köpte den. vet att det var nångång då jag var svag av hunger och stapplade runt alldeles darrig på copp och bara slängde ner saker i min lilla korg. kom hem med ytterst tveksamma inköp. däribland leverpastejen. och nu är den det enda som finns kvar i kylskåpet. och jag har ätit den hela veckan.

idag är det tentaplugg med värdens bästa emy hela långa dagen. ikväll är det däremot journalistkväll på kontiki hela långa natten! finfint.




Kommentarer
Postat av: severina

haha, vi hade lönnsirap :) den står ju på bordet!

2010-09-17 @ 10:57:24
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0