icke-normativa vanor & gamla kort!

idag var hurtig. hurtig innan klockan tolv på en lördag till och med. förstår inte vad som hänt. gick på spinningpass. det här är inte normalt beteende för mig. överhuvudtaget. det var förfärligt. en stenhård tysk instruktör skrek saker med stark tysk accent och jag förstod ingenting. förutom att det nog var bäst att trampa lite fortare. av ren rädsla för elaka tyskan cyklade jag snabbt snabbt snabbt i 60 minuter. och nu är jag död. var dessutom ingen bra idé att äta ett kilo blåbärspannkakor en timma innan passet. herregud.

ikväll kommer alla fina brudarna från tranemo. back in the days i gymnasiet. utgång i göteborg minsann minsann. mycket trevligt. har dock knappt hämtat mig från torsdagens bravader. förstår inte vad som hände där. förstår däremot att jag inte kom upp ur sängen förrän 16.30 igår. LOWPOINT. kanske därför mina tafatta försök att vara en bättre människa idag med träning och allt. fungerar väl tills ikväll skulle jag gissa på. för jag har redan köpt öl och vet redan att det kanske blir sticky. så då vet jag också hur morgondagen kommer utspela sig. antagligen med resident evil 3 och ostbågar. fast det låter inte så fel nu när jag tänker efter. betydligt trevligare än spinning iaf.


och bara för att jag tycker så fasligt mycket om er kommer nu bilder från en evighet sen. hej och hå så åren kan gå!
INTE SKRATTA ÅT FRISYERERNA!


första året i gymnasiet. vi har bingolottokväll om jag inte minns fel. hjälp.


fortfarande ettan i gymnasiet. vi blir jättefulla hemma hos lisa. fortfarande för unga för krogen.


hoho. långpromenad. vi vann inte.


gud. jag har en grabbarna grus tröja på mig som vi fick gratis. och vi är på rhodos. innan studenten.



innan sigges någon kväll på våren. svinkallt ute MEN  vi skulle sitta på altanen. därav alla jackor och tre lager koftor. vad hände med håret amanda?!!! lockigt och rött. kära hjärtanes.




juldagen några år sen.



metallicakonsert i köpenhamn förra sommaren.


jag fyller år! kommer dock inte ihåg hur mycket eller vart vi är. glada är vi i alla fall.


göteborg i våras! lisa har världens längsta tunga, och några timmar senare blir vi utslängda från sticky. inget samband däremot.

upptäcker nu att jag får samma fotomin varenda gång jag har druckit. and it aint pretty. men vad göres? sluta dricka eller sluta vara på med kort?


//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Tack Mandis för att du lägger upp det ENDA kortet i hela världen då jag gör en ÄCKLIGT ful min. That's what friends are for! =)

2010-09-18 @ 14:59:00
URL: http://heavenlycupcake.se
Postat av: Lisa

Åh, va gamla-kort-minnen är härliga!!!

2010-09-18 @ 17:13:29
Postat av: Erika

Vilka minnen!!=) inte vänta för länge tills nästa gång, då vill ja va mee! saknar mina finfina brudar!

2010-09-22 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0