paris & radio



RYAN AIR BÖRJAR FLYGA TILL PARIS FRÅN GÖTEBORG I NOVEMBER! tack och lov för det.  senaste tidens parisabstinens har då inte varit att leka med...

dagen har varit ägnad åt radio. så sjukt kul! så från och med nästnästa fredag är det amanda i etern varje fredag mellan tre och fyra i K103.1. kände mig ganska hemma där i studion bland alla skivor..

är hemma på trygg mark i tranemo efter en miljard bussbyten. ätit ordentlig mat första gången sen förra onsdagen ungefär. jennies räkpasta. namnamnamnam. ingen för gammal leverpastej här inte!

imorgon är det jobbjobb och sen får vi se vad som händer på kvällen.
kort och ganska intetsägande blogginlägg men är en sekund ifrån att smälta ihop till en liten hög av trötthet. den här veckan har inte varit nådig.

//A

Kommentarer
Postat av: Alma

jag hänger med till Paris i november. du vet jag är inte van vid att leva på över fyra tusen i månaden så helt plötsligt sparar jag automatiskt 2000 i månaden! thumbs up

2010-09-24 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0