23

jag uppskattar verkligen universums försök att ta mina tankar från c-uppsats och transkribera intervjuer genom att istället ge mig ålderskris. uppskattar verkligen, tack tack. hämtade posten på väg hem från skolan, och på mitt köksbord nu ligger en styck deklarering, en teliaräkning, och en "inbjudan" från MVC där jag ska fylla i ett formulär som frågar om jag fött barn det senaste året samt om jag har passerat klimakteriet. oh lord. vet inte vilken av gammel-tråkigheterna jag ska ordna först.


tur att jag ska dubbelfira födelsedag i helgen. fyller år på veckans tråkigaste dag, en MÅNDAG. men ägnar istället fredagen i götet och lördagen hemma till partey. att bli gammal är ju inte bara dåligt kanske. förresten, klarar man två utekvällar på exakt 37 kr? för det är vad jag har...



om jag pantar alla colaflaskor kanske jag får råd med två öl iaf..jaja, senare problem, nu ska fortsätta med transkriberingen. blä.
//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag skulle till Apoteket här om veckan och då frågade en sköterska om jag skulle på mammografi. Eh, ser jag ut som 40+?

2011-04-14 @ 15:29:37
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

haha, nä det är väl i den åldersgruppen man får vänja sig vid nu. herregud.

2011-04-14 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0