fredag

'
finfrukost hos livan, efter att ha sovit på soffan. eller ja sovit och sovit. var mest sömnlös och apanervös inför arbetsintervjun.

här kunde jag ha tagit en bild på hur jag gick vilse runt huset när jag skulle hitta dörren till radion, eller hur fantastiskt intressant det såg ut på redaktionen, på hur blek och skakis jag var i spegeln i receptionen, på en sushilunch och en fin promenad på stan. men jag var lite nervös och lite distraherad. på ett bra sätt.




sen skynda skynda iväg till göteborg och parken för lite indie-aw med studentradion. himla kul men var så fruktansvärt trött. fick in en hel låda med skivor av olika band till radion. ganska nice.


snygg-emy i K103 tröjan!

ja. och sen somnade jag på två sekunder när jag kom hem.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0