hej svejs!



jobbar på södra larmgatan idag! kom och säg hej vettja! om man inte tar vara på fina vädret istället för att gå i affärer. det hade jag absolut gjort iaf. hade nog slagit läger på en enda lilla gräsplätten som finns utanför lägenheten, kopplat in musiken, sörplat cola och solat. finns typ tre kvadratmeter väldigt urban natur mitt mellan nån universitetsbyggnad och vägen mot chalmers. så man tager vad man haver!

och börjar nu även inse att jag aldrig kommer bli brun den här sommaren. nästa vecka är det opponeringsvecka, sedan är det två veckor i radiohuset på p3, kan inte tänka mig att det blir mycket tid för att hänga i solen där. får suga i mig all strålning från dataskärmarna istället, som vanligt. men okej, måndagen den 23 maj, då jävlar vad jag ska ligga i solen. i fyra dagar sen är det hemtentainlämning och jobb igen. huvvaligen, kommer dra på mig snabbt verkande hudcancer i ren desperation efter lite sol genom att sitta ute i fyra dagar sträck. but then so be it! okej okej okej nuuuuuu åker jag till jobbet!

ha en finfin lördag!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0