igår



hälsade på olivia på hennes nya superfräscha jobb. seriöst, hennes EGNA kontor är större än mitt vardagsrum. så är det att vara diektris på ett superduperföretag.





sjukt stolt över henne förresten. kommer ihåg hur hon slavade på condecco förra året, och alla "tänk om jag aldrig får ett jobb!"-samtalen. och tada! här är hon med jobbtelefon, trettontusen måttband, högar med nya kläder,  två datorer och en mejlinkorg som sträcker sig från kina, bangladesh till nk, lager 157 och gina. stolt bästis.



hon har ETT foto på hela sin gigantiska anslagstavla. inte är det på mig, hennes pojkvän eller någon annan nära, nej det är på hennes chef. bara sådär. efter att ha tittat på när hon jobbade duktigt en liten stund promenderade vi till viskan och satt där i tre timmar och drack iste och tittade på folk. fin torsdag.

fin torsdagkväll också för den delen! herrejösses, jag glömmer bort hur många vi är! mycket vindrickande och soffprat. kul att ha mariell hemma igen!

idag är det långfredagsmiddag hos zackens mormor och morfar i borås som gäller. ska plocka upp min bakfulla syster och cruisa iväg. och sen vakta zickezacken ikväll medan det väna föräldraparet struttar på jazzkväll. så är det!

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0