kaffefrukost i världens bästa fåtölj


ibland undrar jag om det är diabetes in progress, för HUR många blåmärken har jag inte på min stackars kropp? antagligen och förhoppningsvis är jag bara väldigt klumpig. matilda sa iförrgår att mina ben ser ut som något ur en lisbeth sallander sekvens. jomantackar. anyhow. vill helst inte byta om från sovakläder till vanliga kläder idag. hade HELST legat kvar i sängen och lyssnat på fiskmåsarna och lärt mig hur man somnar om. but no. inlämning av c-uppsats nästa fredag så nu är det stora paniken. fast går ganska bra ändå. ibland.




god onsdag!

ps/ förresten hur ball är inte linnea? läs här! kaliber är ett av de tyngsta granskningsprogramen som finns i sverige. hur stolt blir man inte? 25 år och äger världen ungefär. heja heja!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0