LÖRDAG!

göttigt göttigt göttigt. idag är det olivia-amanda-severina-dag! förfärligt länge sen vi sågs alla tre nu. för att vara oss. hittills består planerna av att vi ska äta gott och dyrt all day long. först ska vi till brogyllen och fika. stället som sevve faktiskt på allvar trodde hette "gräddhyllan" eftersom det var det enda hon hade hört. well, lyxa på bara! och ikväll ska vi till Manãna och äta tapas!


bild från augusti innan way out west. det är väldigt mycket blont hår överallt.


och eftersom jag  idag ser tämligen ointressant och fortfarande helt sömnig ut blir det istället en bild på min mycket mer intressanta frukost:


ibland undrar jag om jag skulle överleva utan ägg. det är mitt ständiga matintag. billigt och mättande, och sjukt tröttsamt att äta efter tre fattiga veckor i rad.

mmmhmm. börjar också dagen med den häääääääär.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0