sommarkänsla i hela kroppen idag!


utnyttjade kuponger och UNNADE mig att dofta kokkos igen. sommarsommarsommar


grävde fram sista ölen lååååångt ner i skafferiet, in i kylen BAM! där står dom fint och väntar till brudarna kommer.


1. värsta sommarkläderna. synd bara att solen gick i moln två sekunder efter att jag hade bestämt mig för att gå ut och sola lite.


2.


3.

har efter gedigen uppsats om bloggar nu kunnat konstatera att det är TRE foton som ska tas på sig själv varje inlägg. så nu vet ni. all denna kunskap, ska den nu bara vimsas bort? känns så fel på nåt sätt. well well.

får se vart kvällen bär hän. tänkte lite på pustervik och en öl eller två. men får se om man orkar det. lite post-traumatisk-inlämnings-stress kan också betyda att jag är en tråk-amanda och drar hem och lägger mig i soffan. KÄRA RARA SOFFAN, gud vad jag har saknat dig! inte hunnit sova så mycket den sista tiden, men oh hjälpes vad det ska tas igen!

ska jobba första gången i helgen också! yäy! 12-17 imorgon och 10-16 på söndag. lite lagom med timmar.

men nu; på med säxxy face (som sevve alltid säga när hon ska sminka sig), och en liten öl.
god kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0