da weekend




hängde med wille hela fredagkvällen och lördagmorgonen. vilket inkluderade lite terapi när det åskade som mest och wille såg ut att vilja dö. kolla skräckslagna blicken mot fönstret, stackars hunden.

sedan ikeabesök! handlade för 2200 och fattar fortfarande inte vad jag egentligen fick med mig hem som kostade så mycket. sitter och tittar på fyra doftljus och tre hyllplan ungefär.






och just det, helgens överraskning; när jag kom hem från ikea trött och hungrig, upptäcker jag att duktiga hantverkarna är klara. äntligen. allt är frid och fröjd. förutom att mitt nymålade kök inte alls är grått. det är blått. inte vilken blå som helst. pastell-bäbis-himmelsblå. tack duktiga sommarvikaren i färgaffären för att du lyssnar så bra när jag beställer ljusGRÅ färg! inte blå. så numera bor jag i en pippi långstrumplägenhet.






så det kan gå.

//A

Kommentarer
Postat av: Erika

Fast det var charmigt!;) men iof kan förstå om du blir en aaaning besviken när det inte alls blev som du tänkt..

2011-08-29 @ 06:27:21
Postat av: severina

ååh, jag tyckte att det var jättefint! vill komma och hälsa på, snaaaart! <3

2011-08-29 @ 11:30:57
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0