en liten fiat kommer lastad



idag är fiaten full med grejer! först kom mitt dyra och hett efterlängtade hårpaket från kerastase på posten.



sedan ringde danielle och hennes snälla mamma och hade hittat stolar till mig. så då svoschade jag och fitaten vidare till second hand affären. perfekta stolar!


så fint att fraktetiketten är kvar.



och shoppingkassen från igår. var helnöjd med min runda. bara bodybutter och färgglada stumpor, åh så billigt och bra tänkte jag. tills jag hittade den här klänningen från tiger of sweden:



en plisserad roströd FINKLÄNNING. märkestönttjej-88. gud hjälpe. ibland tror jag att jag helt på egen hand hade kunnat orsaka börskraschen.

//A

Kommentarer
Postat av: severina

hallå!!! obs obs obs! har fått lära mig något viktigt för oss som tappar håret: vi ska INTE använda kerastase, för det innehåller silikon som trasar sönder håret innifrån, det blir liksom bara glansigt utanpå. mayday mayday!

2011-08-24 @ 19:27:33
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Danielle

Jag har hört att man i börskriser ska spendera för att komma ur dem. Vissa dagar tror jag att jag ensam håller igång den svenska ekonomin, det verkar så på mitt kontoutdrag i alla fall. Skönt att höra att fler tar sitt ansvar!

2011-08-24 @ 20:37:55
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

nooo sevve! säg inte så när jag lagt dyra tusenlappen på kerastase. men det måste vara lite olika, matildas hår har blivit sjuuuukt bra sedan hon började a serious love affair med kerastase.

2011-08-24 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0