okej då.

idag är en bättre dag. idag ska jag träffa alla jag tycker om! först möta förlorade och antagligen söndersolbrända lillasyster som varit på greklandsresa,  för att sedan hämta zackepacken på dagis. jag inbillar mig att det kommer bli en sån där springa- mot- varandra -på -ängen -och- sedan- kollapsa -skrattandes- i -varandras -armar-scen. men antagligen kommer han skita fullständigt i mig och bli arg för att han inte får vara kvar på dagis och leka. oh well.
efter lunch; fika med massa brudar, träffa olivia och sedan åka till borran. bara massa bra. OCH dessutom får jag det ommålat i nya lägenheten på måndag. WIN. så nu tänker jag hålla livspeppen uppe, skita i att jag överkokade mitt ägg, att wille tuggat sönder halva min conversesko,  och att jag återigen slizade upp en ankel på rakhyveln i duschen. la la la laaaaa -förträngning! bambam!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0