a day's work


en dag som bestod av en evighet av statistik som jag inte förstår. tycker inte om att känna mig efterbliven i hjärnan. men oh, well.









blev bjudna på engelsk tea-time av snälla emelie med karl. som vanligt är det systrarna p som bara snyltar på rabatter. men gott var det!


hoppade in på videomix, förlåt hemmakväll, och köpte säsong två av californication. sen satte vi oss på bussen till gymmet, svettades som grisar och jag upptäckte att jag har utvecklat minst en och en halv biceps. se där.


och fy i helvete vad halt det var på hemvägen. och nej. jag vet att man inte ska ha högklackat och tung gymväska när man försöker ta sig fram i farlig terräng med blankis. men ändå. det tog mig tjugo miuter att gå en sträcka på 500 meter, och jag trillade två gånger. tre veckor avslappnade yoga förgäves, för där sträckte jag alla muskler jag hade. inklusive ett nu sabbat knä. den här istiden kommer bli min död.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0