älskade den här helgen

FREDAG:  hade journalisterna fest och firade söta madde som fyller år! hipp hipp hurra! med massa vin och spotify såklart.
LÖRDAG:
...togs det bara en enda bild. typ kvart i ett på sticky. jag och marie väljer att variera dryckesutbudet här. tror det är viktigt med variation! för övrigt väldigt trevlig kväll. kul att träffa gamla vänner. precis som förr fast ändå inte. och flyttar de upp hit blir det bara bättre! vi åt sjukt god mat, och är absolut inte partisk med tanke på att det var jag som lagade den, sedan körde vi någon form av halmstad-spotify-quiz. jag vann. de flesta omgångarna faktiskt. vilket man kan tolka som att jag antingen är en jävel på musik, eller bara inte har något liv och hänger framför spotify tills det börjar likna ett milt missbruk. jag tänker lite av varje..
sedan blev det ut, och drinkar och dans dans dans. typ. gillade den där kvällen. av många olika anledningar.  men mest för att allt bra hände under en natt. komprimerat på nåt sätt. fint att dricka gin. fint att dansa. och absolut fint att få prata lite nattprat. oftast har jag alldeles för sjukt höga förväntningar när man ska ut. jag tänker att varje helg ska bli som filmen nick and norah's infinitive playlist.
men trots att man inte bor i NY, står på listan på alla klubbar och har en van full med assöta gaykompisar, blir det bra ändå ibland. do like.
hade dessutom husgäst över helgen i form av bella. vi spenderade väl valda timmar åt att spela guitar hero, äta högvis av godis och sedan titta på tarantino när vi var som segast idag. fin söndag.
//A

Kommentarer
Postat av: Kalle

Mycket trevlig helg indeed :D

Hoppas vi ses snart igen! Det gör vi, jag har riktigt bra vibbar för framtiden jag! Haha, love!

2011-02-09 @ 00:31:10
Postat av: manda

ooh ja! bara att höra av sig så kommer jag och hjälper att flytta. om jag får öl och lite pizza ;)

2011-02-09 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0