bra dag för systrarna p

matilda hade räknat fel och det visade sig att hon hade kirrat vg på hela kursen i global utveckling. jag hade vrål-ångest för tentaresultatet som kom i veckan, och skulle idag ta mig i kragen och kika på resultatet på anslagstavlan. 32 poäng, högst i klassen och ett fett vg. jag har inte varit bäst på ett prov sedan gymnasiet. och då oftast för att vi hade väldigt små klasser och jag hade ett halv-fotografiskt minne när det kommer till att memorera lättare texter i läroböckerna. overachiever-tönt.

men ändå. yäääs!


plugghä[email protected]

//A

Kommentarer
Postat av: severina

grattiiiiiis! bezt.

2011-02-02 @ 20:36:20
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: marie

men du som var så orolig!! grym ju! som alltid iofs. puss!

2011-02-02 @ 21:41:41
Postat av: Erika

Å grattis mandus!!=)

2011-02-04 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0