imorgon...

blir en stressig dag. på alla plan. mest mentalt tror jag.  slutar sent i skolan, och måste skynda iväg direkt till borås för BT-kväll. tänker hugga tag i chefredaktören och kräva ett jobb. inte riktigt så aggressivt kanske, men ändå. sen anser jag mig ha varit så pushig man kan vara inom gränserna för vad som anses vara socialt acceptabelt. efter det är det upp till universum. anser inte universum att det blir en journalistiskt arbetande sommar, utan ett sommarlov utan jobb för första gången sen jag var 15, FINE. vem är jag då att argumentera med universum? the force has clearly spoken.


har för övrigt idag svept hela 1.5. liters lokan jag köpte innan, och sovit tre gånger efter lunch. UPPENBARLIGEN är det ju söndag idag.
//A

Kommentarer
Postat av: Karin

My god, we are wild and crazy! Jag väntar med på att universum skall bevilja mig mitt sommarjobb annars står jag utan sysselsättning i sommar. Leve havregrynsgröt...typ.

2011-02-28 @ 11:28:57
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Erika

På de bara!! själv håller jag på att mailterrar möjliga arbetsgivare.. varför kan man inte bara få välja ett jobb, välja sin lön och framförallt välja när man vill va ledig?? förstår inte..

2011-02-28 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0