och sånt där...


underliga fjäderhalsbandet från hm. fjädrarna ser skruttigare och skruttigare ut för varje utekväll...


en marc jacobs, gamla skor, farfars tissotklocka och en herrans massa armband.


och en amanda. ta daaa! jag stal lillebrors skjorta innan vi stack till paris i somras. fick lova dyrt och heligt att lämna tilbaka den. har ännu inte hänt.

så. då var dagens försök till brudblogg avklarad. jag tycker inte det går så bra. men whatev.

sitter på mitt köksgolv och lyssnar på snook. ganska fint här nu på golvet när jag äntligen kom mig för att sopa upp alla pasta jag tappade ut igår. väntar på att klockan ska bli halv tolv så man kan åka till stan och möta severinan för en fika innan skolan. mina sista 20 kronor på kaffe. lätt värt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0