scar tissue

tvingade severina att låna ut "scar tissue" till mig idag under vår lilla fattigmansfika på condecco idag. hon hade bränt alla sina besparingar på ett shotrace under helgen, och jag är har inte haft mer än en hundring på kontot sen två veckor tillbaka, så det blev vanligt svart kaffe utan nåt att äta. värdigt.  anyhow, det är sångaren från red hot chili peppers självbiografi.

"Året var 1983. Fyra hormonstinna och halvgalna energiknippen exploderade på postpunkrockscenen i Los Angeles. De blev snabbt kända för sina kaotiska spelningar och den rasande hardcorefunken".

jag tycker det låter lovande jag.





bilder härifrån
//A

Kommentarer
Postat av: severina

asså mitt huvud är så jävla stort!! :C

2011-02-17 @ 21:10:16
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: mandan

nääähä då! helt lagom stort! det är bara håret som är lite flaxigt ibland ;)

2011-02-17 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0