super massive black hole av signalfel

det verkar som att tranemohuset har råkat hamna i ett okommunicerbart svart hål. inga sms kommer från eller till det här huset. msn har lagt ner. och internet fungerar högst sporadiskt. pappa muttrar om något signalfel och jag och matilda börjar hyperventilera. för det blir ju så där jobbigt när man vant sig vid att vara ständigt kontaktbar, ständigt uppdaterad, och ständigt social då blir det väldigt väldigt ansträngande när systemet havrerar. må vara att det kanske är nyttigt med lite avvänjning. men just nu mest jobbigt. känner något som mest kan liknas med absinensbesvär. jag är nervös, lättirriterad och fingrar på allt runt omkring mig. kan inte vara nyttigt.

dessutom blir man ju gammal i förtid. hela jag havererade i förtid igår vid tiotiden när nedladdade filmen black swan inte ville fungera mer. somnade som en stock i ren protest. damn you technology!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0