tecken

jag tror att jag genomgår en identitetskris. det finns tydliga tecken, och de orskakar lite lätta rysningar när jag tänker på det. matilda säger att man byter personlighet minst 7 gånger under en livstid, men jag trodde aldrig att det skulle komma så plötsligt. och framförallt så DRASTISKT. det fruktansvärda har inträffat: jag har börjat kolla på glee. och jag kan inte sluta. hejaklacksledare som flyger, och fåniga sånger i skolkorridorer. I EMBRACE IT!

dessutom har jag förätit mig på pesto. vilket jag alltid älskade innan, men nu kräks lite grann av bara jag tänker tanken. kan ha något att göra med att mackor och pesto och pasta har utgjort hela min matcirkel den här veckan tack vare missräkningar i min budget. tack csn. men i alla fall. hej då peston alltså.

sista tecknet: jag vill verkligen VERKLIGEN ha det där BT-jobbet. trodde aldrig att jag skulle kunna byta ut göteborg mot borås, men börjar tror att jag kan.

//A

Kommentarer
Postat av: Erika

Borås är faktiskt rätt mysigt ibland, å solen skiner här (idag iaf..hehe) meen, nu måste jag bara reda ut de lite här, är det sommarjobb du pratar om? eller ska ni ut på nån längre prakikperiod eller nått? =) puss

2011-02-19 @ 11:57:52
Postat av: livi

jaaaaaa! kom hiiiiit!!!

2011-02-19 @ 17:39:58
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D a

2011-02-19 @ 17:51:22
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Sara

riktigt snygg blogg design :)

2011-02-19 @ 18:16:00
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: lovisa

snygg heaDER!

2011-02-19 @ 18:26:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: manda

erika, det är sommarjobb, men har ju bara en termin kvar till kandidatexamen så kan börja jobba på riktigt efter höst ifall jag vill. och är kanske lite sugen :) och det är ju inget fel på borås. favvotjejerna bor ju där <3

2011-02-20 @ 10:41:17
Postat av: Erika

Förstår om du vill jobba! då får vi kandidatexamen samtidigt:) naaw, vore finfint å få hit diig <3

2011-02-22 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0