aaaaaaargh!

råkade läsa kurslitteraturlistan till nästa vecka. tack men NEJ tack herr/fru ansvarig för nästa kurs, jag vill INTE betala 502 kronor för en kopiöst torr och tråkig tegelsten till bok med beskrivningen;

"En vägledning för den som vill ta ett helhetsgrepp på empirisk samhällsforskning. Boken ger ett samlat perspektiv på hela forskningsprocessen från de viktiga inledande stegen med problemformulering och designval via den ofta arbetsamma materialinsamlingen till de kanske mest spännande momenten av analys och tolkning. Den ger en fyllig genomgång av såväl kvantitativa som kvalitativa angreppssätt."


"spännande momenten av analys och tolkning"  ? STORT FETT FRÅGETECKEN PÅ DEN DU.

jag hoppas att det är mycket protein i dammtussar eftersom det är vad jag kommer få livnära mig under nästa kurs. dammtussar och empiriska undersökningar.

//A



Kommentarer
Postat av: maddis

jag hoppas att detta är ett tidigt aprilskämt eller nåt. annars går jag i ide tills typ, ja april.

2011-01-12 @ 17:43:17
URL: http://ihuvudetpamaddis.blogspot.com
Postat av: manda

dessvärre icke. dog lite när jag läste...

2011-01-12 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0