oh the horror!





dog.

det går så FRUKTANSVÄRT HORRIBELT dåligt att plugga idag! läser en mening. glömmer. läser om meningen. glömmer. läser meningen för tredje gången och förstår inte ändå. sjukt okoncentrerad och blir stressad när jag ideligen glömmer bort vad det är jag läser och istället kommer på mig själv planera lunch, tänka på hur tråkigt det är att gå till gymmet, samt kontempletera över hur i hela friden jag ska överleva tre veckor i stan med 585 kronor på kontot.

trés horrible. tenta jag HATAR dig!

//A

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är i samma situation. Inga pengar, bara skola. Hur löser man det egentligen?

2011-01-03 @ 23:01:56
URL: http://diskobrud.blogspot.com
Postat av: amanda

det gör man inte helt enkelt. man skiter i allt och låtsas att man är i new york istället.

2011-01-04 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0