här är man borta en vecka och plötsligt har lillebror fått helt nytt hår!





älskar severina. dels för att hon fortfarande skickar vykort när hon är på resa, och dels för att hon är en av få som stavar mitt namn med två t i pettersson. som det ska vara.  




i paris har hon varit på sin tågluff, och avis som tusan är jag!


kolla värsta lockhåriga sommarbäbisen!!



lillgrisen.

så mysig dag igår. från början till slut. efter jobbet slängde jag och danielle oss uppe på almenäs. hon hade packat picknick, världens bästa! sedan tog jag fiaten hem och pussade på zicke-zacken tills han vrålade av trötthet. han somnade sju, jag somnade två timmar efter. helt otroligt att man kan somna så tidigt! but i did. fint fint fint.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0