god morgon god mooooooorgon!



att vakna hemma hos danielle är som att vakna hemma hos madicken. himla överdrivet att jag just idag råkar ha flätor, men det är hemmasydda påslakan, smidessängar, hembakat och blommor överallt. väldigt fint! jag försöker hålla mitt icke-madickenleverne- kaos till ett minimum och allt som oftast bara lägga alla grejer under mitt täcke och sen låtsas att jag har bäddat. känns lite som att man infekterar och blommorna på väggarna bara vill lägga sig ner och dö när jag placerar tequila i skafferiet, cola i kylen och drösar med cdskivor på tvbordet. tur att danielle är en snäll och rar tös.

idag är det ledig dag! himla skönt. skulle åkt en sväng på auktion, men avsaknad av bil och trött efter-istanbul-flygning-olivia gör att det blir en sväng på stan istället. också fint! stan. powernap. dusch. till olivia. ut. LÖRDAG!

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Herreguuud Amanda! Jag skärper mig ju när du bor där! Jag har flera spritflaskor själv, det brukar alltid finnas alldeles för många kakor i kylen och soffbordet brukar vara överfullt med datorgrejer, pennor, böcker, kaffemuggar och massor med smulor. Ser framöver hur min image som ordentlig kommer spricka rejält :D

2011-07-02 @ 16:02:59
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

haha, men åååh skönt. för ajg har redan spillt på alla dina vita grejer. förlåååååååååt!

2011-07-02 @ 16:39:52
Postat av: Danielle

:O

2011-07-02 @ 18:06:29
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: Amanda

Ska tilläggas att jag torkade upp det snabbt som attan ;)

2011-07-03 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0