helg helg massor av helg

idag är en långsam dag. grå och regnig. fast har egentligen ingen anledning för att känna mig långsam. har egentligen planer hela långa dan.för nu är det jag och zackisen igen. min helgdate. vi har ju spenderat många helgkvällar ihop nu han och jag. well well. pappan och jennie åker och renoverar stugan vilket lämnar mig med en styck lillebror och en styck hund. varav den första är lite sjuk och gnällig och den andra har grav separationsångest och inte kan lämnas ensam.

så idag och imorgon är det amanda+zacken+wille. vartän man går. till och med när man ska på toa. himla festligt att stänga in en ettåring och en hund i badrummet. privatliv hej då. men äscha då. sånt får man väl offra. hade bestämt lite fikor med severinan och lisa, men tänker nu att de kanske får komma på hemmafika istället. funkar ju också.

ska försöka powernappa imorgon på eftermiddagen efter zacken blivit hämtad. för det är ju sannas kalas på kvällen! först till ljungsarp och sen till borås! om man dricker två extra öl kan man kompensera för sömnbrist tänker jag. så brukar det funka.


//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Klart att det är så det fungerar!

2011-06-10 @ 14:19:38
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0