måndag



fy faaan det syns ju inte hur brun jag har blivit! dumma kamerablixt. hursomhaver; jag är brun. det tog bara tre dagar av cancerframkallande solstrålar. yey.

idag är dagen då jag ska ta tag i saker har jag bestämt. posta viktiga papper, fixa deklarationen RÄTT den här gången, och åka till banken. ska även sluta glida runt i samma jeansshorts och linne som jag nu haft på mig i en vecka. kanske läge för riktiga kläder idag. fast först ska jag krama lite på minsta brushan. han har btw lärt sig säga jordgubbe nu. tre ord kan han; klocka, kvack-kvack (random men det kommer från en badanka) samt jordgubbe. helt okej ord att kunna ändå. jag hade varit mer nöjd om han klämt ur sig amanda, men jag nöjer mig med kvack-kvack än så länge.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0