comptine d'un autre été

crème brûlée i ugnen, vitlöksbröd på bordet och soppa inhandlad.
ska ju bara tilläggas att hela den här middagen kom till för att vi har ett system där vi turas om att köpa en baginbox för att försörja gruppen med varje gång vi går ut. jag har ännu inte kirrat en baginbox, och tyckte att det var mysigare och bättre för alla stackars sönderarbetade levrar hos journalistklassen,  med en middag för motsvarande peng istället.
så då bestämdes det middag. men så smyger damerna ändå upp och viskar; visst ska vi väl ta med två flaskor vin?

så nu blir det ordentlig fransk kväll fo sho.  tillägg nummer två är att jag idag läste att journalister dricker mycket mer än alla andra yrkeskategorier. 70 % dricker en gång eller mer i veckan. resten av folket bara 29 %. jag blev lite oroad.

//A


Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag blir också lite oroad! Har ni mycket roligare än vi andra??

2011-03-21 @ 18:02:07
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

det måste ju vara så ;)

2011-03-21 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0