för det går bra nu


HÄR är min pingvintröja. ifall nån råkar missa.


saker jag är pepp på och fortfarande tror är lite för bra för att vara sant ( i icke rankad ordning)

1. att få börja jobba på monki
2. att få börja på p3 och brunchrapporten, och bli världens mest hängivna praktikant.
3. att få tillbaka skatteåterbäringen

och ja, jag grinade lite av lycka när producenten för brunchrapporten ringde och frågade om jag ville komma och göra min praktik hos dem. men jag höll mig tills jag hade lagt på telefonen. tack och lov.

//A





Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag är så glad för din skull! Vilken toppenvecka! Det går helt enkelt jävligt bra just nu. :D

2011-03-23 @ 20:34:00
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: Anonym

ja, nån gång ska man väl få glida på en räkmacka eller två ;)

2011-03-23 @ 23:19:47
Postat av: Karin

GRATTIS DU ÄR BÄST!!!!

2011-03-24 @ 13:12:09
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0