från sjuksängen intet nytt...

...förutom att jag imorgon har kollat klart på alla säsonger av entourage. kommande tomheten och smärtan är nog för att få mig att kollapsa av trötthet om uppskattningsvis nån timma. tur att det finns olästa böcker och nya låtar i spotify ♥ thank heavens något att sysselsätta sig med imorgon.



ska börja läsa patti smiths självbiografi just kids tänkte jag. impulsköpte den förra gången jag skulle åka tåg hem. skulle bara gå och köpa en tidning på pressbyrån, men blev förbannad för att alla var så jäkla dyra, och 70 spänn tänkte jag minsann inte lägga på en tidning. gick i vredesmod in på pocketshop och köpte en bok som istället gick på 200 kronor på pocketshop. bra där.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0