friday i'm in love





idag är dagen jag blir frisk. jag har bestämt mig nu. så nu är det bara för kroppen att lyssna annars jävlar.
efter en vecka är jag blekare än nånsin förr. tyckte till och med att jag var lite genomskinlig imorses. vi hoppas att det bara var inbillning...

idag finns det bara tråkiga saker att göra. tvätta och städa. systemet med att upprätta en någorlunda beboelig lägenhet, har kollapsat lite grann och det ser ut som en härjad krigszon. jeez. ser för övrigt med spänning fram emot min första vita helgen sen november. nästan sorgligt att bryta den här kedjan av  alla de här fina fina partyveckorna. ungefär lika sorgligt som när jag tänker på hur mycket alkohol jag kunde besparat min stackars lever och hur många hål min plånbok kunde klarat sig utan. däför ska jag inte tänka så mycket. det är farligt för kvinnor har jag hört.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0