frukost

tio dagar till csn och jag är inne på budgetfrukost igen. tänkte piffa upp min fattigmansknäckemacka med lite avocado. men inser nu att det inte var en jättebra idé att trycka i sig en hel avacoado innan nio på morgonen. hade bara planer på att äta en halva, men blev snål och tänkte nähä då måste jag ju slänga resten för den blir gammal. så jag åt hela. och nu mår jag illa. jaha. det här var inte vad jag tänkte skriva egentligen. hade ju egentligen tänkt skriva att DOES IT OFFEND YOU, YEAH? har släppt nytt album idag. bra grejor. god måndag till alla!

//A

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag åt också fattigmansfika idag! knäckebröd och VATTEN.

2011-03-14 @ 11:53:24
URL: http://nadjalma.devote.se
Postat av: amanda

det är dags nu. vatten är ju dessutom det bästa man kan dricka!

2011-03-14 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0