lite alltmöjligt

nu undrar jag två saker. först undrar jag om olivia (som btw är SÄMST på att svara på sms, brukar ta sisådär tre dagar, but i löööve her anyway)  fortfarande har planer på släpa ut mig ikväll i borås. hon säger xoy och jag säger frågetecken. MEN tydligen ska det vara nån klubb där som hon trodde jag skulle gilla, quote; "men dom har ju massa dålig hiphop och ölen är aaasbillig!". när blev det så här? hade jag varit 18 hade jag hade sett till att framtidsamanda blivit mystiskt förgiftad ifall jag hade hört låtarna som jag addar till mina spellistor.  men man byter personlighet sju gånger under en livstid. såååå.

men kan blir förfärligt trevligt trevligt, ska ju ändå vara på plats i borås under fredagen så kan väl lika gärna komma kvällen och mysa med livan. trots att man varje gång man sovit över på hennes soffa blir väckt av att det sitter en eller två katter på magen som råstirrar på en tills man vaknar, tre centimeter från ansiktet. blir bara lite lagom skräckslagen varje gång.

sedan undrar jag också varför det regnar ute när jag bara vill använda min vårjacka. tråkväder.





och så saknar jag griniga zacke-grisen också.. kommer ju inte hem på två veckor nu. han kommer ha lärt sig flytande franska tills nästa gång vi ses...brukar pappa säga när han vill att jag ska komma hem. sånt kan han pappan, få mig att få hemlängta och snabbt snabbt snabbt sätta mig på bussen hem.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Flytande franska! Haha, du kan ju trösta dig med att det tog mer än 6år för oss att lära oss skaplig franska (och då är vi generösa, iaf i mitt fall). Men vem vet, han kan ju vara en fransk bortbyting eller ett underbarn. Han kommer slå dig i allt, franska, piano och ostbågsätande, bäst att du övar!

2011-03-31 @ 10:54:08
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0