lördagkväll




present från mig till mig för att jag nästan är frisk. från hm.


mycket flätor nuförtiden

igår var jag på en väldigt trevlig förfest hemma hos sofie. väldigt nykter var jag också, och vandrade hemåt när alla andra vinglade till yaki-da. väldigt ansvarsfullt och snällt mot min kropp som fortfarande inte är pigg.
älskar våra förfester. förutom att dricka alldeles för mycket rödvin brukar vi göra massa annat samtidigt. igår klippte madde håret på sofie, väldigt fint blev det btw, vi åt alldeles för mycket paj och banankaka, pratade lite om livet och döden, funderade över jobbångest och precis innan jag gick var sällskapet väldigt upptagna med en jojo-tävling. fint.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0