there's a razzia going on



hade heldag as us nuförtiden i skolan idag. fast ganska lugnt ändå. vi hade deadline igår på ett pm, och satt idag mest och petade i lite texter och lyssnade in oss på p3 samtidigt framför varsin dator. ganska mysigt. fast är så hiskeligt trött idag. sov inget inatt. jo, nu ljuger jag. jag sov väldigt mycket precis innan väckarklockan började pipa.



vinkade nyss hej då till syster som INTE ville vara med på bild för att hon hade (and i quote) "ett konstigt hårfäste idag". så då blev det en bild på vår middag istället.

gjorde även en budget när jag var överexalterad över csn som kommer imorgon. tappade dock livspeppen igen när jag insåg att efter alla räkningar, hyra, busskort och 1500 i mat, har jag 700 kronor kvar. och det var INNAN tv-licensräkningen på 525 kr damp ner i brevlådan idag. HUVVALIGEN! det finns bara en sak att göra eftersom det redan är en stjärna på mitt sparkonto som är tömt sen länge: se det här som en personlig utmaning. och tävling. exakt HUR lite kan jag överleva på? det som inte dödar härdar! fast jag önskar lite grann att jag var aningens mer tävlingsinriktad...


//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0